lørdag den 18. februar 2012

På besøg ved vagtlægen

Sander har jo været syg siden i mandags med feber, snot, hosten og deraf manglende energi og appetit. Men i torsdags synes vi, at det nu gik fremad igen – Men det var så alligevel ikke tilfældet L I nat hostede han nemlig meget mere end han har gjort før og vi blev derfor enige om lige at ringe til vagtlægen for at høre, om der evt. var noget vi kunne gøre for at hjælpe Sander. Der var ikke rigtig nogle råd at hente, men vagtlægen ville til gengæld gerne se Sander, for lige at være på at alt var i orden.

Så vi fik pakket sammen og tog af sted og kom frem til et fyldt venteværelse.. Øv, øv – Det synes Sander bestemt ikke var hyggeligt, så han underholdte dem alle med skrig og skrål. Heldigvis havde vi nået at få pakket noget pærer mos og kamillete i pusletasken, så det gik noget af ventetiden da med J

Da vi havde ventet i 1 time og 40 min. faldt Sander i søvn i mine arme og 5 min. senere var det så langt om længe Sanders tur – Typisk!! Så jeg fik vækket Sander og han blev undersøgt fra top til tå og lægen kunne godt se, at Sander langt fra var på toppen, men han kunne ikke sige andet, end at det var en eller virus, der drillede ham, og mange andre (der var også to andre børn i venteværelset med samme symptomer). Vi skulle dog være meget opmærksomme på, om Sander fik det værre de næste par dage og kontakte vagtlæge eller egen læge, hvis det var tilfældet.

Så nu vil jeg ud og lave en ny gang kamillete til Sander og så står den ellers bare på hygge på sofaen J

Er jeres små guldklumper også syge for tiden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar