fredag den 24. februar 2012

Barnevognssele..

Når nu Sander om kort tid vokser ud af liften og skifter over til at bruge Duniduo’en i barnevognen, tænker jeg, at det nok vil være fornuftigt at give min lille energibombe en sele på J
 
Jeg må dog erkende, at jeg er lidt på bar bund mht. hvilken barnevognssele, der er bedst og derfor vil jeg høre, om der er nogle af jer, der kan give mig et godt råd med på vejen – Hvilken én af disse to barnevognsseler vil I anbefale og hvorfor?
 
Baby Dan, kliksele
 
eller
 
Dan2 selen
 
Umiddelbart tænker jeg, at jeg som udgangspunkt er mest til Dan2 selen, da den vil være mest besværlig at vride sig rundt i, men på den anden side tænker jeg, om den mon bliver for varm til sommer..?

Jeg håber, at I vil dele jeres erfaringer med mig og vil samtidig ønske jer alle en rigtig dejlig weekend J

1 kommentar:

  1. Jeg har faktisk dem begge ;)
    Og kan ikke anbefale den ene frem for den anden, de er begge gode.
    Klik selen er pt. i den barnevogn som kommer med i dagplejen, da den er nemmest at give på.
    Den anden har jeg i vores store klapvogn, som vi bruger her hjemme i sommer halvåret til at gå tur i og til at sove i, her hjemme.

    SvarSlet