onsdag den 1. februar 2012

Halli halløj – Og velkommen til min blog

Så tager vi hul på februar måned og dermed også min blog J

Som de fleste af jer nok ved, så søgte Babyshower en lille journalist til at blogge om alt fra stort til småt, som vi som forældre oplever i en travl hverdag. Den tjans vandt jeg og jeg glæder mig helt vildt til at komme i gang med at fortælle jer alle om min hverdag, om nogle af Babyshowers produkter samt hvordan de har hjulpet mig og min lille familie i vores hverdag.

Nå, men I er sikkert nysgerrige efter at finde ud af, hvad jeg er for én, så jeg vil starte med at fortælle ganske kort om mig selv J
Som I nok har regnet ud, hedder jeg Lisa, jeg er 23 år gammel, bosat i det skønne Nordjylland sammen med min forlovede, vores lille søn Sander og vores kat. Jeg er pt. på barsel fra mit studie, da jeg i juli 2011 blev mor til den skønneste lille dreng – Sikke en oplevelse, som jeg ikke vil bytte væk for noget som helst andet, selvom det var en meget turbulent og kaotisk graviditet og fødsel - Som jeg vil fortælle jer nærmere om i morgen. Det er slet ikke til at beskrive hvad sådan en lille størrelse gør ved én, dét skal simpelthen opleves ♥ 

Jeg håber, at I løbende vil følge mig her på bloggen og I skal være mere end velkomne til at kommentere mine indlæg, hvis I har lyst til at fortælle jeres egen historie, har spørgsmål, ris, ros osv.
I er også meget velkomne til at skrive, hvis I har ønsker til mulige emner eller produkter, som I ønsker at høre mine tanker og oplevelser vedrørende.

God fornøjelse og rigtig god 1. februar til jer alle J  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar