mandag den 8. april 2013

Hyggelig weekend med både gymnastikopvisning og fuld fart på.

Så er weekenden vel overstået.
Endnu et "kapitel" er slut - nemlig børnegymnastikken.
Lørdag var der opvisning for de mindste "Far, Mor, barn"-hold. Det var en rigtig hyggelig dag dog lidt vemodigt at skulle sige tak for denne gang, både til de andre børn (og forældre) men bestemt også til den meget engagerede instruktør. Det har virkelig været kvalitetstid for ungerne.

Når man kun er 2 år er det jo selvfølgelig begrænset hvor meget "opvisning" der er - men i hvert fald fik de vist hvad der er blevet øvet med. Alt fra balancegang til kolbøtter.

En lille streg i regningen var dog at Oliver lige præcis den dag, ikke ville sove til middag - og at opvisningen startede lige dér hvor han normalt sover. Så det krævede VIRKERLIG en god indsats fra hans mor at sørge for han ikke lige mistede interessen for hvad der skulle ske. Men det gik, og som i kan se hyggede han sig gevaldigt.



Kender i det med at tingene forsvinder i institutionen?
Endnu en gang da jeg skulle hente Liv kunne jeg hverken finde hendes frugtpose eller drikkedunk.
Jeg spørger selvfølgelig Liv om hvor hun har gjort af den - det kunne hun sør'me ikke lige huske.
På det tidspunkt lagde jeg egentlig ikke mærke til at lidt smørede grin hun havde men ved nærmere eftertanke - så var det der.
Jeg leder videre og spørger selvfølgelig pædagogerne om de har set tingene et sted. De siger så at de spiste faktisk eftermiddagsfrugt udenfor - og så kunne jeg godt lægge 2 og 2 sammen. Jeg spørger selvfølgelig Liv igen, denne gang i en lidt mere bestemt tone - og pludselig mener hun at hun muligvis har set den (og hun sagde faktisk "muligvis").
3 sekunder efter begynder både hende og hendes veninde at skrald-grine og spæner ud på legepladsen.
Lettere irriteret følger jeg efter og ganske rigtigt - frugtpose OG drikkedunk var blevet gravet halvt ned i sandkassen da de mente man sagtens kunne "plante" den slags for sjov. Det var faktisk lidt komisk så måtte trække lidt på smilebåndet da det jo trods alt blev fundet.

Hvorfor tror jeg egentlig ikke det er sidste gang den slags sker.... :o)

Ha' en dejlig dag derude :o)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar