søndag den 11. november 2012

Jeg ønsker mig… DEN der

Da min søster og jeg var små, kan jeg huske hvor meget vi, hvert år op til jul, gang på gang elskede at kigge i de fine farverige legetøjskataloger og sætte kryds på lige netop de ting, vi ønskede os – Eller det vil sige, at jeg satte kryds, men da min søster ikke var helt så gammel og derfor ikke kunne udtale alle ord, satte hun ikke ”kryds” men ”kys”, hvilken vi siden hen har haft meget sjov med, og alt tyder på, at Sander har hørt historien om ”kysserne” og nu forsøger at gøre sin moster den kunst efter J

Sander elsker nemlig også at bladre legetøjskatalogerne igennem og han sætter en del flere ”kysser” end ”krydser” i dem og skal nok sørge for at fortælle os, hvis han ser noget i katalogerne, han kunne tænke sig J  

Det er DEN der, jeg ønsker mig J

Håber I alle har nydt weekenden J - Lisa, Babyshower.

1 kommentar:

  1. da mine sønner var små, mente de bare at deres onkel kunne ta en fætter BR lastbil og så kunne de bare ta det de gerne ville ha' for som de sagde " mor så behøver du jo ikke købe det når onkel bare kommer med en fætter BR lastbil" det skal sålige nævnes at den kære onkel ikke kørte BR men til Italien og drengene er i da 20 år

    SvarSlet