tirsdag den 23. oktober 2012

Tid til nye udfordringer

I går var Sander og jeg til babysalmesang for sidste gang og i den anledning, havde vi lokket far med, så han kunne se, hvad Sander og jeg har brugt de sidste mange mandag formiddage på J

Som tidligere nævnt har Sander altid elsket at gå til babysalmesang og specielt nu her, hvor han er blevet så stor, at han selv kan rende rundt i kirken og udforske den, de andre børn og de spændende ”redskaber”, der blev brugt til undervisningen, har han virkelig fået noget ud af det… Og jeg kan forestille mig, at Sander komme til at savne babysalmesang lige så meget, som jeg kommer til, så nu må vi på udkig efter en ny aktivitet, vi kan prøve kræfter med J

Hvordan mon man får den her dims til at spille musik..?

Håber I alle nyder aftenen J - Lisa, Babyshower.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar