torsdag den 11. oktober 2012

”Jeg var en virkelig god mor før jeg fik børn”

Da vi forleden var på bogindkøb, var det ikke kun Sander, der fik en ny bog – Jeg syntes nemlig også, at jeg selv trængte til en ny, spændende og inspirerende bog og endte med at købe bogen ”Jeg var en virkelig god mor førjeg fik børn”, som jeg har hørt meget godt om.  

Bogen er utrolig nem at gå til, let læselig og skrevet i en kærlig og omsorgfuld tone, der kan vende selv den værste og mest kaotiske dag til noget positivt.  

Jeg er nu knap halvvejs i bogen og jeg må erkende, at det er en af de bedste og sjoveste bøger, jeg længe har læst og kan derfor også kun varmt anbefale jer andre skønne mødre at læse den - Hvis I da ikke allerede har gjort det J

Bogen er utrolig fangende, giver en masse stof til eftertanke og er kort fortalt en helt fantastisk bog, der hjælper os mødre til at indse og erkende, at det praktisk talt er umuligt for os at leve op til vores egne samt omverdens skyhøje og total urealistiske krav – Og at vi alle er gode mødre på vores helt egen måde, selvom alt ikke er og kan være perfekt i en travl og presset hverdag


Ønsker alle jer skønne mødre (og fædre) en fortsat god torsdag aften J - Lisa, Babyshower

Ingen kommentarer:

Send en kommentar