søndag den 14. oktober 2012

Sanders helt egen pottetræning

Nu er Sander snart 15 måneder gammel og jeg synes godt nok, han har udviklet sig ekstremt meget de sidste par måneder – Den ene dag kan han ud af den blå luft noget, som han ikke kunne dagen før, så det er en utrolig spændende og hyggelig tid, som jeg for alt i verden ikke vil gå glip af

I går var overraskelsen, at Sander selv fandt sin potte, som han ellers indtil videre kun har brugt til at lege med, satte sig på den (dog med tøj på) og straks fyldte bleen.
Derefter kom Sander hen til mig og gjorde mig opmærksom på, at det nu var tid til at få skiftet bleen, så mon ikke det er det første tegn på, at Sander nu er ved at være klar til at påbegynde den rigtige pottetræning..?

Se, jeg kan sagtens selv sætte mig på potten J

Klappe, klappe kage.. J

Fortsat god aften til jer alle J - Lisa, Babyshower.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar