søndag den 8. april 2012

Første tur uden liften

Så er liften blevet pakket væk og barnevognen er nu i stedet for udstyret med Sanders Duniduo og barnevognspude, som blev afprøvet og godkend på vores gåtur i går J

Sander har godtnok siddet op i barnevognen, et par gange før, når vi har været på tur, men der har han så bare haft sin dyne bag ryggen som støtte, men jeg må erkende, at barnevognspuden giver noget bedre støtte, selvom Sander sagtens kan sidde selv – Jeg kan rigtig godt lide tanken om, at han bare kan læne sig tilbage, hvis han skulle blive træt, uden jeg skal være nervøs for, om han slår hovedet ned i ”kanten”. 

”Jeg skal lige smage på barnevognen, inden jeg er klar til afgang J 

”Jubii - Det er skønt at kunne se hele verden herfra J

Jeg håber, at I nyder påsken sammen med jeres guldklumper - Lisa, Babyshower 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar