mandag den 16. april 2012

9 måneder gammel

I dag er Sander 9 måneder gammel og der er virkelig sket meget den sidste måneds tid – Sander har nu to tænder, kan vinke, kravler (og er i ALT), forsøger at rejser sig op af alle mulige og umulige ting og han kan nu selv komme op og sidde fra kravlestilling. Samtidig med at Sander er begyndt at kravle, er han blevet bedre til at være på gulvet selv og han forstår godt, at han nu bare kan følge efter os, hvis vi fx går ud i køkkenet, så det gør hverdagen noget nemmere J Jeg ved ikke, om det er fordi Sander kravler ekstremt meget, eller om han bare har tendens til at få røde/blå mærker på knæene og samtidig går fra at kravle til at møve sig frem – Måske for at skåne knæene..? – Men nu er han i hvert fald udstyret med et par Kalle Kryp og kravler bare derud af J


Så er jeg klar til at kravle J

 Her kommer jeg..

Også på det glatte køkkengulv er Kalle Kryp et hit J

 Kan jeg mon rejse mig op her..?


Jeg håber, at I alle får en dejlig start på ugen J - Lisa, Babyshower 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar