torsdag den 8. marts 2012

Så lille har Sander da aldrig været

Torsdag d. 1. marts blev min veninde mor til en dejlig lille prinsesse
Så i fredags var vi på patienthotellet og besøge dem og selvom hun vejede 1.520 g. mere ved fødslen, end Sander gjorde, og var 4 cm. længere, så synes jeg jo aldrig at Sander har været lille – Så nu kan jeg virkelig sætte mig ind, at vores og Sanders barselsgæster mente, at han var lille bitte og at man hurtigt glemmer hvor små vores guldklumper egentlig var, da de kom til verden.

I dag er den lille prinsesse en uge gammel og jeg har fået æren af at komme og hjælpe til med at lave hånd- og fodaftryk, så vi kan forevige den lille størrelse

Jeg ser frem til at skulle hygge sammen med den lille prinsesse og hendes mos og man bliver jo kun en lille smule skruk, når man sidder med sådan en lille skønhed i armene igen J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar